Skocz do zawartości
Belgia.net

Problem po wyprowadzce z mieszkania...

Rekomendowane odpowiedzi

aromat

Witam.:bowl:

Mam problem z byłymi właścicielami studia, które wynajmowałem...łącznie 8 lat. Po nowym roku zdecydowałem, że czas zmienić lokum na większe. W styczniu dałem wypowiedzenie właścicielom. Przyjechali z dokumentem wypowiedzenia umowy...ale nie zwróciłem uwagi, że w dacie jest błąd. Bo powinien być styczeń, a widniał 1 lutego... powiedzieli gdy do nich zadzwoniłem na drugi dzień, że to nic (a ja jak debil uwierzyłęm.... łyknąłem jak bocian żabe). Rozmawialiśmy  itp. chwalili mnie, że byłem dobrym najemcom, bo nigdy nie spóźniłem się z płaceniem wynajmu. Gdy boiler padł... poniesli koszty nowego, a wymieniłem go sam. Tak samo jak wymieniłem zaworek do wc nie szarpiąc się o kilka €, naprawiłem mechanizm zamykania się bramy garażowej, silikonowałem brodzik 3 razy, wymieniłem syfony dwa. Jestem hydraulikiem i nie był to dla mie problem.... Dzień przed wyprowadzką zapytali, czy wymienie kran pod prysznicem, bo cieknie, oczywiście nie robiłem  problemu wymieniłem, gdy zapytali ile mają zapłacic machnąłem reką.

A więc Podpisaliśmy wypowiedzenie..., wyniosłem się 26 marca. Wpadłem 4 kwietnia sprawdzić skrzynke pocztową, i sprawdzić czy w mieszkaniu nie zostawiłem filtrów do wody. Własciciele już malowali ściany, zapytalem i filtry powiedzieli, że zabrali do domu i że zostawia mi w skrzynce bo mowilem ze do 10 potrzymam klucze aby sprawdzać poczte.