Skocz do zawartości
Karolina996

Czy w belgi w sprawie wynajmu mieszkania są aż takie problemy?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, pisze na forum ponieważ nigdzie nie moge znalezc odpowiedzi na moje pytania.. Otóż mój mąż pracuje w Belgii 5 lat, od kwietnia tego roku jest na kontrakcie belgijskim. Jestesmy po slubie i jak kazde mlode malzenstwo chcemy sie dorobić dlatego chce do niego wyjechać. Problem zaczyna sie w sprawie mieszkania, chce wynająć na siebie, ma meldunek, ale ciagle mowi mi ze musi pokazywać dochody, ze nie chca mu wynajmować itp. Codziennie wymówka. Dodam ze maz nie zarabia źle, jest brygadzista na budowie gdzie ma bardzo dobrą stawkę. 

Moje pytanie brzmi czy naprawdę są takie problemy z wynajmem mieszkania?

Moze ktos ma propozycje mieszkania/kawalerki? Okolice Diest

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Pytają ale nie ile się zarabia tylko czy ma się kontrakt podpisany , że rzeczywiscie pracuje żeby nie było problemów ze nie płaci , ale to tylko przy wynajęciu przez biuro ale to i rzadko , dziwna to 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nic dziwnego, patrzą na zarobki (3 miesięczny loonfiche) i pochodzenie, ciężko wynająć będąc Polakiem (opinia jaka jest każdy wie), łatwiej będzie jeśli będziecie szukać jako para niż on sam. Biura urządzają castingi. Zostają mieszkania, które są dla Belgów za drogie lub nieatrakcyjne. Zdarzają sie właściciele, którzy nie mają problemu z wynajęciem obcokrajowcom, ale takich znaleźć raczej z polecenia od innych Polaków. Mi zajęło 4 mies znalezienie mieszkania dla rodziny z 1 dzieckiem we Flandrii wsch, tylko dzięki pomocy szefa i temu że właściciele obniżyli czynsz o 25e, bo nie było chętnych. Podejrzewam że nie ma takich problemów w Bxl albo Antwerpii, ale niestety prowincja rządzi się własnymi ksenofobicznymi prawami...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ma kontrakt belgijski i dobre zarobki to nie ma problemu. Idzie do agencji, mówi do jakiej kwoty szuka mieszkaja i mu pomagaja, w dowod, ze ma stala prace pokazuje trzy ostatnie fische.

Wiadomo jak szuka za 500e to bedzie szukał i rok, za 700juz mozna wybierac

Edytowane przez andziolina

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×