Skocz do zawartości
Belgia.net

wyprzedaze sklepowe/outlety itp.

Rekomendowane odpowiedzi

nowekonto

Mam pytanie odnosnie wyprzedazy(nie soldow) sklepowych. mianowicie wiem, ze co kilka miesiecy w roznych miejscach sa organizowane wyprzedaze. mialam kiedys stronke z informacjami na ten temat ale nie moge tego teraz znalezc. Bylam np na wyprzedazy butow (geox,diesel,converse) w Schoten(obok Antwerpii), ostatnio w Kontich wyprzedaz porcelany 1e za 1kg :D

slyszalam o wyprzedazach ciuchow w Gent w jakims magazynie (guess,Tommy Hilfigher, Diesel, Replay itd). sa tez regularne wyprzedaze z magazynow SCAPA... Pytanie...skad o nich wiedziec...? ja sie dowiaduje od znajomej, ktora dostaje info na maila, a moze Wy tez wiecie o jakis wyprzedazach/akcjach/ stalych outletach? Moze informujmy sie na forum jesli ktos cos wie...? Wiem, ze wiecie bo bedac tam, na okraglo slyszalam Polakow, bylo ich tam chyba najwiecej sposrod wszystkich obecnych :) daaaajcie znac!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ola77

Legalnie wyprzedaze (solden) sa 2 razy do roku (lipiec i styczen),takie glupie tu prawo. Inne przeceny to kombinacje danego sklepu i pewnie takie info rozchodzi sie poczta pantoflowa

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
nowekonto

Legalnie wyprzedaze (solden) sa 2 razy do roku (lipiec i styczen),takie glupie tu prawo. Inne przeceny to kombinacje danego sklepu i pewnie takie info rozchodzi sie poczta pantoflowa

wiem o soldenach itd dlatego moje zapytanie dotyczy raczej tych przecen ktore rozchodza sie poczta pantoflowa ;)

czasem w gazetach sa informacje o np likwidacji jakiegos sklepu lub przeniesieniu go w inne miejsce i stad wyprzedaz.

wyprzedaz butow w Schoten nie dotyczyla konkretnego sklepu, byl to zbior butow roznych marek z roznych sklepow wiec raczej nie chodzi tu o kombinacje danego sklepu itp...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość

Legalnie wyprzedaze (solden) sa 2 razy do roku (lipiec i styczen),takie glupie tu prawo. Inne przeceny to kombinacje danego sklepu i pewnie takie info rozchodzi sie poczta pantoflowa

nie Olu, to nie sa kombinacje, tylko po prostu sa sklepy ktore wykupily towar ze sklepow ktore splajtowaly... w BXL jest kilka takich, rue des Bassins na Anderlechcie np....

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ola77

Evake wiem,ze sa rozne wyprzedaze o roznych porach roku,jednak normalny sklep wg belgijskiego prawa ma prawo do soldow 2 razy do roku i 2 razy tzw pol soldow,bo tak sobie ustalilo Unizo.Oczywiscie wg mnie idiotyczne przepisy,bo Belg cwany i pojedzie na wyprzedaze (caloroczne) chocby do Mastricht.Wkurza mnie w Belgii handel i lobbing Unizo i im podobnych,bo przez to ciagle brakuje tu normalnych centrum handlowych.W BXL juz od 7 lat blokuja budowe 2 takich galerii handlowych.Miejmy nadzieje,ze budowa tej w Vilvoorde wkrotce ruszy (ma byc jedna z wiekszych galerii handlowych w Europie)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
nowekonto

w  najblizszy weekend tj. 11-13kwietnia i 16-20 kwietnia bedzie wyprzedaz w Gent- ubrania/buty/torebki/portfele (m.in. G-Star RAW, Hilfiger Denim, Guess, Superdry, Armani Jeans). jesli ktos jest zainteresowany to moge podac namiary ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ona3968

Izum poproszę o namiary.

 

w  najblizszy weekend tj. 11-13kwietnia i 16-20 kwietnia bedzie wyprzedaz w Gent- ubrania/buty/torebki/portfele (m.in. G-Star RAW, Hilfiger Denim, Guess, Superdry, Armani Jeans). jesli ktos jest zainteresowany to moge podac namiary ;)

ja tez bardzo prosze o namiary z  gory dziekuje

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
nowekonto

 

Izum poproszę o namiary.

 

w  najblizszy weekend tj. 11-13kwietnia i 16-20 kwietnia bedzie wyprzedaz w Gent- ubrania/buty/torebki/portfele (m.in. G-Star RAW, Hilfiger Denim, Guess, Superdry, Armani Jeans). jesli ktos jest zainteresowany to moge podac namiary ;)

ja tez bardzo prosze o namiary z  gory dziekuje

 

musicie mi podac swojego maila na priv. bo trzeba sobie wydrukowac zaproszenie ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
emilia853

 

 

Izum poproszę o namiary.

 

w  najblizszy weekend tj. 11-13kwietnia i 16-20 kwietnia bedzie wyprzedaz w Gent- ubrania/buty/torebki/portfele (m.in. G-Star RAW, Hilfiger Denim, Guess, Superdry, Armani Jeans). jesli ktos jest zainteresowany to moge podac namiary ;)

ja tez bardzo prosze o namiary z  gory dziekuje

 

musicie mi podac swojego maila na priv. bo trzeba sobie wydrukowac zaproszenie ;)

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
soltys

Witam. Pytanko troszkie podobne. Czy wie ktoś o jakiś magazychach w Mastricht w których mozna kupić różności za niewielkie pieniądze. Słyszałam że takowe są ale niewiem gdzie, bardzo proszę jeżeli ktoś ma jakieś namiary o podanie adresów. Z góry dziękuje Dziękuje

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
123456

Może orientujecie się kiedy ruszają letnie wyprzedaże w sieciówkach?

W tej chwili przeceny sa w HM, CA itp

Przynajmniej na Woluwe Shopping ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
loppo

Tak,ja dziś w H&M się obkupiłam dla siebie i dzieci   :D Przeceny takie jak na soldesach, bo H&M nigdy nie robi przecen typu 30%,50%,... tylko 5,7, 10,15,...euro . A będąc dziś na City 2 widziałam wywieszki ,że sklepy, nie wiem czy wszystkie, są otwarte 29.06 i 06.07 to są niedziele.Muszę to sprawdzić  ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
bracunia

Tak,ja dziś w H&M się obkupiłam dla siebie i dzieci   :D Przeceny takie jak na soldesach, bo H&M nigdy nie robi przecen typu 30%,50%,... tylko 5,7, 10,15,...euro . A będąc dziś na City 2 widziałam wywieszki ,że sklepy, nie wiem czy wszystkie, są otwarte 29.06 i 06.07 to są niedziele.Muszę to sprawdzić  ;)

 

Świetnie! W takim razie zajrzę dzisiaj do h&m i c&a. Dzięki :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×