Skocz do zawartości
pracabelgia3304

Limosa, nie mam dostępu do konta

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Pewnie temat już ograny, ale pytanie mam takie.Nie mogę za nic w świecie wejść na moje konto limosa, ciągle mam informację że nie mam dostępu korzystam po tym z linka i on też nie działa co jest nie tak?! Byc może źle się zarejestrowałem? bo słyszałem ,że mogłem użyć blędnych danych i mnie wywala?! Wcześniej już korzystałem z tego i było okej.Nadmienię iż na terenie BE było wsio okej, teraz mam problem jestem w PL i muszę zarejestrować 2 osoby.Czy ktoś może mi pomóc?! lub ze swojego konta jeśli ma zarejestrować te 2 osoby?! będę wdzięczny, mam wspólnika Belga ale on nie ogarnia, tłumaczę mu jak ma to zrobić ale jak kulą w płot!!!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×