Skocz do zawartości
Belgia.net

Wynagrodzenie i podatki dla inżyniera

Rekomendowane odpowiedzi

MaDy

Witam,

Przeszukałam forum i inne strony internetowe ale nie udało mi się znaleźć odpowiedzi.

Otrzymałam ofertę pracy od międzynarodowej firmy z siedzibą w Brukseli. Jestem inżynierem i praca jest na stanowisku inżynieryjnym.

Umowa jest na czas nieokreślony, status nierezydenta.

Niestety nie do końca wiem, jak obliczyć podatek  i jakie są zasady będąc w statusie nierezydenta, czy wiążą się z tym jakieś konsekwencje w przyszłości.

Chciałabym tez wiedzieć jakie są zarobki dla inżyniera w Belgii (praca głównie w biurze, czasami wyjazdy).

Ukończyłam w Polsce Politechnikę Warszawską, mój staż w pracy zawodowej w PL to około 8 lat.

Będę wdzięczna za wszystkie pomocne informację, ponieważ decyzję musze podjąć do końca tego tygodnia.

Pozdrawiam,

M.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
v135pr

Witam - podatki naliczasz tak samo jak inne grupy zawodowe, co do wynagrodzenia to chyba firma w której masz podjąć prace naświetliła Pani w jakiej one są wysokości.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
MaDy

Witam,

Zgadza się.

Dostałam rozliczenie wynagrodzenia rocznego z firmy natomiast byłaby to moja pierwsza praca za granicą więc szukam osób z doswiadczeniem, które moga coś podpowiedzieć.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
v135pr

Rocznego? Pierwszy raz słyszę o czymś takim. Ja zawsze dostawałem oferty z wynagrodzeniem brutto, ale miesięcznym, ewentualnie ile za godzine.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Lukasz88

Nierezydent mysle ze podatkowo wychodzi na plus.

Roczne wynagrodzenie brutto jest czyms najbardziej normalnym gdy podpisujesz kontrakt.  Mozesz poprosic w firmie, by zaprezentowali ci ile wyniesie wynagrodzenie brutto/netto miesiecznie. Dla nich bedzie to szybka symulacja.

 

Udostępnij tego posta