Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
są na forum jacyś wędkarze? Chciał bym się dowiedzieć gdzie najlepiej gdzieś w miarę blisko Sint-Truiden  (ale nie koniecznie chodzi może być gdzieś  w regionie flamandzkim) są miejsca do wędkowania? I na jakiej zasadzie w Belgii to działa jakieś karty wędkarskie czy coś? W polsce bardzo dużo wędkowałem a belgii już jestem dość długo i w końcu chce się dowiedzieć jak to tu wygląda. brakuje tej rozrywki :D  ktoś pomoże
  ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam,

są na forum jacyś wędkarze? Chciał bym się dowiedzieć gdzie najlepiej gdzieś w miarę blisko Sint-Truiden  (ale nie koniecznie chodzi może być gdzieś  w regionie flamandzkim) są miejsca do wędkowania? I na jakiej zasadzie w Belgii to działa jakieś karty wędkarskie czy coś? W polsce bardzo dużo wędkowałem a belgii już jestem dość długo i w końcu chce się dowiedzieć jak to tu wygląda. brakuje tej rozrywki :D  ktoś pomoże

  ;)

No co niewierze nikt z polonie nie wedkuje w belgii w rejonie flamandzkim? Moze jednak ktos sie skusi i podpowie chociaz gdzie sie mozna dowiedziec o te rzeczy jak na forum brak chetnych :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

 

Witam,

są na forum jacyś wędkarze? Chciał bym się dowiedzieć gdzie najlepiej gdzieś w miarę blisko Sint-Truiden  (ale nie koniecznie chodzi może być gdzieś  w regionie flamandzkim) są miejsca do wędkowania? I na jakiej zasadzie w Belgii to działa jakieś karty wędkarskie czy coś? W polsce bardzo dużo wędkowałem a belgii już jestem dość długo i w końcu chce się dowiedzieć jak to tu wygląda. brakuje tej rozrywki :D  ktoś pomoże

  ;)

No co niewierze nikt z polonie nie wedkuje w belgii w rejonie flamandzkim? Moze jednak ktos sie skusi i podpowie chociaz gdzie sie mozna dowiedziec o te rzeczy jak na forum brak chetnych :)

 

 

 

 

http://www.archiwum.belgia.net/belgia.php?name=Forums&file=viewtopic&t=9250&highlight=

 

http://www.archiwum.belgia.net/belgia.php?name=Forums&file=viewtopic&t=10741&highlight=

 

http://www.archiwum.belgia.net/belgia.php?name=Forums&file=viewtopic&t=14073&highlight=

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam, mogę dodać że jeśli interesują cie karpie to możesz spróbować powędkować w Bokrijk (tj. między Hasselt a Genk), nie jest to zbyt wielkie jeziorko a w zasadzie staw, sporo karpiarzy tam przesiaduje, jest to teren parku a strażnicy parku zbierają tam opłaty za wędkowanie 2 razy dziennie ale są to symboliczne kwoty, mozesz tam spotkac karpie, amury czy jesiotry a po za tym płoć, leszcz, lin i inna drobnica. Po za tym gdzies w okolicach Sint-truiden można połapać pstrągi na spławik ale nie wiem dokładnie gdzie. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o pozwolenie to wykupuje się je na poczcie i jest to koszt około 15E lub droższe za około 50E różnica polega na tym, że w przypadku droższego pozwolenia można łowić z łódki i w nocy o ile się nie mylę. Ja pozwolenie wykupiłem i teraz szukam jakiegoś fajnego zbiornika gdzie można połapać. Do tej pory próbowałem na kanałach ale bez efektów. Spróbuje może  jeszcze w tym  Bokrijk o którym była mowa wyżej. Zna ktoś jeszcze jakieś fajne miejscówki w okolicy Hasselt?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy ktoś może wytłumaczyć mi zasady wędkowania na kanale w Brukseli? Wiem ze pozwolenie na poczcie wykupie, ale nie posiadam informacji co z reszta. Czy można sie ustawić na kanale w każdym miejscu? I jak z tymi rybami jest? Czy można je zabrać do domu? Nie wiem jak czystość wody?! Odwiedza mnie tato który jest z miłośnikiem wędkowania a poza miasto nie mam możliwości go zabrać. Jedynie pozostaje mi ten kanał( na anderlechcie). Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja najczęściej wędkuję ja linkeroever. Jak do tąd wpadaja mi tam leszcze i karpie. Karpie bardzo ładne 8 kg i wzwyż.  

@ newconnects  dzięki za info, na pewno spróbuje tam połapać.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dla zainteresowanych podaję linki do stron o tematyce wedkarskiej we Flandri:

 

http://www.hengeleninbelgie.be/  Strona na której znajdziemy szczegółowe informacje na temat dostępnych łowisk we flandrii.

 

http://www.natuurenbos.be/visverlof  Tu informacje na temat rodzai kart wędkarskich.

 

http://anb.vlaanderen.be/visverloven/Pages/Persoon/PersoonMaintenancePage.aspx  A tutaj można zamówić kartę online.

 

http://demegafish.be/    http://www.robbyfish.be/  Największe sklepy wędkarskie w Antwerpii jakie znam. 

 

Jeżeli ktoś ma ochotę wyskoczyć na ryby, a nie ma z kim, wacić na priva :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich wędkarzy mam na imię Kamil mieszkam w Antwerpii  chciał bym zaproponować organizacji cyklu zawodów powiedzmy 4 pucharów oraz mistrzostw w wędkarstwie spławikowym .czy  są jakieś osoby zainteresowane???? . oczywiście dla najmłodszych można zorganizować na dzień dziecka zawody .  ponieważ sezon w pełni i wszyscy są w rozjazdach. myślałem o zorganizowaniu sie przez zimę zaplanowaniu łowisk i całej organizacji .znam kilka miejsc gdzie można by było to tak organizować żeby były to zawody rodzinne. zapraszam do dyskusji i zadawaniu pytań......  

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Przecież zezwolenia to taki majątek ;) chłopie flaszkę mniej wypijesz tylko na zdrowie ci to wyjdzie, a dla dzieci radocha i zabawa jestem za. :)  

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy moze ktos orientuje sie, gdzie na Laken i w okolicy stacji Eurokontrol znajduja sie lowiska (Bxl) ? Podobno sa tam jakies stawy na ktorych mozna wedkowac. Ja niestety sie nie orientuje. Moze ktos tam lowil badz slyszal. Ewentualnie jakies lowiska w okolicy Brukselii. Gdzies niedaleko jest tez podobno lowwisko z pstragami. Prosze o info.

Pozdrawiam Adrian

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Takowe nie istnieją oczywiście żartowałem z tą flaszką, po prostu można sobie  że tak powiem zarezerwować miejsce poprzez rozmieszczenie jakiegoś krótkiego obwieszczenia info na tym terenie kilka dni przed na zasadzie grzecznościowej .Przynajmniej tak się to odbywa we Flandrii i każdy to respektuje.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mam miejsca i są to prywatne łowiska z opłatą np 7 euro leszcze karpie do woli.... Albo łowiska normalne typu kanały jeziora oczywiście pozwolenia to nie problem jeżeli masz wykupione na dany region a mówimy tu o okolicach Antwerpii np kanał w lier albo willebruck, Vilvorde to już bliżej Brukseli i w ciągle obowiązuje to samo pozwolenie..

Pytanie jest jedno czy są na forum ludzie którzy kochają wedkowac z splawikiem i spędzać czas nad wodą?????? zorganizować można wszystko jeżeli tylko się chce. A pozwolenia od gminy nie będą potrzebne bo można to zrobić na komercyjnym lowisku

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×