Skocz do zawartości

aga4

User_BN
  • Zawartość

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

1070 wyświetleń profilu
  1. Prawo Jazdy Bez Szkoły Nauki Jazdy

    http://www.pagesdor.be/centres-d-examens-pour-le-permis-de-conduire/kon-leopoldstraat-gand/
  2. Pomoc Dla Alkoholika

    AA „Quo Vadis (wtorki i czwartki) przy Polskiej Misji Katolickiej...
  3. Sesja Noworodkowa !

    Tego typu: https://www.facebook.com/475252425878897/photos/ms.c.eJwzNzKwNDIwNzI0NjQyMDPVA7IMTY0sLQyNLCwsjC0BY3gGSA~-~-.bps.a.516027875134685.1073741836.475252425878897/720920721312065/?type=1&theater https://www.facebook.com/475252425878897/photos/a.516027875134685.1073741836.475252425878897/779368792133924/?type=1&theater Pani Ania, której fotografie sa w linku nie mieszka w Brukseli, ale bywa czasem i robi piękne sesje noworodkowe...Koszt takiej sesji chyba powyżej 150 e...ale lepiej napisac i dopytać się. Z tego co wiem sa i w Brukseli ludzie zajmujący się fotografia noworodkowa, ale żadne fotografie mnie tak nie urzekly jak Pani Ani... :)
  4. Jedynie na wyprzedażach garażowych, brocantach itp. nie potrzeba kasy fiskalnej itp. płacisz za miejscowke jakas niewielka oplate.. Tu daty i miejsca takich wyprzedaży: http://www.quefaire.be/brocantes/
  5. Wczoraj bylam na targu i na każdym stoisku, gdzie cos kupiłam dostałam paragon....
  6. Szkola - Maternelle

    Najlepiej pojsc do urzędu gminy, do dzialu: Enseignement i tam powiedzą w której ze szkol sa jeszcze wolne miejsca.
  7. Szkola - Maternelle

    Może tutaj niech sprobuje: http://www.etterbeek.irisnet.be/nos-services/enseignement/ecoles/la-farandole-les-maronniers Mogą być miejsca, kolezanka przenosi synka do innego przedszkola, bo będzie bliżej, wiec zwalnia się miejsce(on ma cztery latka)...
  8. Szkola - Maternelle

    http://www.anderlecht.be/images/stories/Antenne_scolaire/plan_fr_recto_verso.pdf http://www.enseignement.be/index.php?page=25932&act=search&check=&nive=110%2C111&geo_mots=&geo_type=1&geo_prov=B&geo_cp=&geo_loca=&rese=tous&opt_spe_type=#resultats http://data-onderwijs.vlaanderen.be/onderwijsaanbod/default.aspx/bao
  9. http://www.pagesdor.be/medecine-du-travail/
  10. Prom Do Szkocji?

    http://www.aferry.pl/timetable/prom-rozklad.htm
  11. Zaswiadczenie Do Chrztu

    http://www.polonia.be/Polonia_w_belgii/Duszpasterstwo/Duszpasterstwo_belgia.htm
  12. [quote name="Spirit" co mozna odwrocic? Jezeli ma firme a robil prace na czarno do i jeden i drugi dostali by po tylku. Zadna policja nie wchodzi w gre. Jedynie co to zleceniodawca moze go straszyc policja i zyskac ze za darmo reszte dokonczy. W tym przypadku ponaglenia nic nie dadza. Mozna sprawe jako wykonawca oddac do sadu. Nie widze w tym jednak zadnego sensu. Ta robota ma poprostu zly final jakich wiele w Belgii. Co drugi czytajacy to a mieszkajacy tu wiele lat pewnie odczul to na wlasnej skorze. Poprostu godzac sie na takie cos musimy byc pewni ze tak to sie skonczy. Za mala kwota by o cos walczyc i z jednej i z drugiej strony. Basta." Zaprzeczas sobie, piszesz ze do wystawienia faktury nie trzeba umowy, bo faktura poswiadcza wszystko, po czym piszesz ze ta praca była na czarno i faktury wystawić nie można...jak nie można? Chyba normalne,ze po skończonej pracy wystawia się fakturę i w każdej chwili to można zrobic...Jak zleceniodawca udowodni ze słownie umówili się na co innego? ON zmienil warunki ustnej umowy nie wyplacajac kasy to wykonawca może tez zmienić i wystawić fakturę i probowac cos wskorac legalnie...(ta dyskusja ma sens o ile facet ma firme, bo jeśli jest tu na czarno i tak sobie dorabia to po ptokach..)
  13. o czym Wy w ogole gadacie? Zeby wystawic facture trzeba miec dzialalnosc. W przypadku dzialalnosci belgijskiej o jakiej umowie mowicie? bo zadnej nie trzeba, wiazaca jest faktura na ktorej jest wszystko, czas rat, cena i termin oraz miedzy kim. Przeciez widac ze robil to na czarno wiec kasy nie odzyska a gosciu napewno na policje nie pojdzie i tyle.Dlatego pytam, czy jest tu na czarno czy ma firme bo jak ma firme tylko prace robil na czarno bo często wiele osob tak robi żeby uniknąć podatkow...to można sytuacje odwrocic...
  14. Pamietam, ze kiedyś maz wystawil taka fakturę gdy klient się ociagal z platnoscia i umowy zadnej nie miał, gdy nie zaplacil za pierwsza fakturę wyslal mu ponaglenie i wtedy już zaplacil...
  15. Bez umowy nie można wystawić faktury? A ustna umowa na wykonanie pracy?Ja bym probowala bez tej umowy wystawić fakturę na wykonana prace...tylko trudniej bez tej umowy będzie udowodnić ze taka praca była wykonywana...stad trzeba zebrac wszelkie dowody na to, ze tam się robilo...
×