Skocz do zawartości

amarant

Użytkownik
  • Zawartość

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

695 wyświetleń profilu
  1. Epidurale Wasze Opinie

    Ja także polecam epidural. Porod byl dla mnie czysta przyjemnoscia. Nic mnie nie bolało ani w czasie porodu ani po. Myslalam ze gdy znieczulenie przestanie dzilac to bedzie ból. Na szczęście mile się zaskoczyłam i mogłam spokojnie cieszyć się z narodzin córeczki.
  2. w KBC tez ubezpieczaja bez problemu
  3. Chrzest W Belgii

    sklep co prawda w Holandii ale z wysylka do Belgii http://www.hello4kids.nl/c-2775085/baby-peuter-kostuums/
  4. Rachunki Za Prąd I Gaz

    Tez mialam taka sama sytuacje. Luminus obliczyl nam miesieczna wplate na 200 e, gdyz taka zaliczke placili poprzedni wlasciciele. Potem dostalismy zwrot i teraz place 56 e za gaz i prąd.
  5. Witam, Niedawno urodzila mi sie córka. Oboje z mężem jesteśmy Polakami, którzy planują zamieszkać na stałe w Belgii. Zastanawiam się w jakim języku mówić do dziecka.Czy mowic po polsku a gdy pojdzie do zlobka to nauczy sie flamandzkiego.A moze tylko po flamandzku? Chociaz wiadomo ze my mamy inny akcent i nie przekazemy jej wszystkiego w tym jezyku. Zalezy nam aby corka znala j.polski. Prosze o wypowiedzi osoby ktore przechodzily przez to. Jak Wasze dzieci radza sobie z dwujezycznoscia?
  6. Poród W Szpitalu Saint-Pierre

    Ja zaplacilam 200e za pokoj 2-osobowy. Mialam wykupiona hospitalizajce wiec wszystko co do centa mi zwrocili. W szpitalu bylam 5 dni, porod wywolywany z epiduralem.
  7. Wypowiedzenie Umowy O Prace

    Znalazlam informacje, ze jest taka mozliwosc jesli umowe wypowiada pracownik. Prosze jednak o potwierdzenie kogos kto zna bardzo dobrze niderlandzki. Z gory dziekuje:-) http://www.werk.belgie.be/defaultTab.aspx?id=38967
  8. Wypowiedzenie Umowy O Prace

    Nie pracuje w ts. Wiem ze w Polsce jest taka mozliwosc, ale nie wiadomo jak w Belgii
  9. Witam, Czy moge zlozyc wypowiedzenie umowy z uwzglednieniem okresu wypowiedzenia bedac na urlopie? przykladowo.... Jestem na urlopie do 17 Lipca. Wypowiedzenie wysylam 1 lipca. 14dni okresu wypowiedzenia. Czyli 15Lipca nic juz mnie z firma nie laczy.
  10. Prawo Jazdy Bez Szkoły Nauki Jazdy

    Przyłączam się do prośby
  11. W ACV po dwóch latach członkowstwa placa 50e. http://acv-voeding-diensten.acv-online.be/acvvoedingendiensten/voordelen/premies/premies_acv/premies_acv.asp
  12. Kaucja Przy Wynajmie Mieszkania

    Oddadzą w momencie zdania mieszkania, jeśli wszystko jest ok. Nowy wynajmujący nie ma tu nic do rzeczy. Ale to też zależy od umowy wynajmu. Ja mam tak, że gdybym chciała zdać mieszkanie w pierwszym roku wynajmu to wtedy tracę gwarancje, w drugim roku odzyskuję połowę a dopiero w trzecim roku odzyskuję całość. Mam umowę z maklerem na okres 9 lat.
  13. wakacyjne

    Witam, Czy ktoś się orientuje co się stanie jeśli w danym roku nie wykorzystam należnego mi urlopu? Wiadomo że niewykorzystane dni nie przechodzą na następny rok, ale czy to ma coś wspólnego z pieniędzmi wakacyjnymi wypłcanymi w czerwcu? Z góry dziękuję za pomoc
  14. Poród Rodzinny

    Witam, Chcialabym aby maz byl przy porodzie. Czy musze zglosic to wczesniej ?
  15. Sesja Zdjęciowa Z Brzuszkiem

    Witam, Czy ktos moglby podac mi namiary na dobrego fotografa. Intetesuje mnie sesja zdjeciwa z brzuszkiem.
×