Skocz do zawartości

gsx-r

Użytkownik
  • Zawartość

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Wybory 2019 Belgia

    Dzieki ,udam sie w niedziele jak nic nie przyjdzie i zapytam ,dzieki za info ,pozdrawiam.
  2. Witam ,trzy tygodnie temu otrzymalem obywatelstwo Be i chcialbym zasiegnac rady jak to jest z wyborami? Czy przyjdzie jakies wezwanie z komuny czy cos ,czy trzeba samemu isc sie zglosic ? Ponoc jest to obowiazkowe pod grozba kary? Dzieki za info z gory.
  3. Paszport..

    Dzieki wielkie. Teraz wiem o co biega ..
  4. Paszport..

    Witam ,ktos wie na ile lat jest wydawany belgijski paszport? Bo slyszalem ze na 5 lat. Ktos moze wyrabial? I jaki koszt plus minus. Dzieki za info.
  5. Obywatelstwo

    Witam. Ubiegalem sie pol roku temu i przyszla odpowiedz pozytywna nie bylo egzaminu zadnego.
  6. Obywatelstwo

    Witam. Tydzien temu dostalem powiadomienie ze otrzymalem obywatelstwo Be. Mam pytanie. Jestem w otwartym zwiazku i mam niepelnoletniego syna 13 lat ktory ma moje nazwisko ,w zwiazku z tym On tez otrzyma po mnie obywatelstwo ,czy sa jakies inne procedury odnosnie tego? Urodzil sie w Be i tu przebywa. Dzieki za info.
  7. obywatelstwo - ktory odpis aktu urodzenia?

    Witam . Pol roku temu rzadali pelny akt urodzenia ,apostille z MSW z Warszawy (listownie mozna zalatwic ) oraz tlumaczenie pierwszego i drugiego ,skrocony oraz miedzynarodowy nie wchodzi w gre na komunie Evere ,wiec mysle ze w wiekszosci tez moga sie czepiac.
  8. gdzie kupie

    Witam ,zna ktos z grupowiczow jakis komis z grami na PC W Brukseli? Dzieki za info.
  9. dentysta

    Witam. Ktos z grupy chodzil moze do Dr.Katarzyny Krawczyk -stomaologa? Chodzi mi o opinie plus minus ,poniewaz zostalem przekierowany do niej i chcialbym sie czegos dowiedziec. Dzieki za info.
  10. guziki!

    Ha i nie ma w Kwantum ,przez przypadek weszlem do Okay i znalazlem !!!
  11. guziki!

    Dzieki ,dzis pojade zobaczyc ,a szukalem wszedzie ....
  12. guziki!

    guziki do jeansu gdzie kupic w belgii??
  13. kredyt w Polsce

    Dzieki. A czy procedura zwiazana z dokumentami jest uciazliwa? Chodzi mi czy trzeba tlumaczyc wszystko przez tlumacza przysieglego (Fiche de paie ,kontrakt, itp.itd?)
  14. kredyt w Polsce

    Witam. Pracuje tu legalnie od 10 lat , chcialbym wziac kredyt w Polsce +- 150.000 ,czy ktos sie orientuje czy to mozliwe? Bo doszly mnie sluchy ze nie ma szans. Z gory dzieki za info osoby ktore mialy stycznosc z podobna sytuacja.
  15. Problemy Z Sasiadami

    No nie wiem czy to tylko ploblem lokatorow. Ja mialem to samo ,tym bardziej ze sufit z betonu i przenosi wszystko jak diabli ,pierwsze co zrobilem poszedlem do sasiadow ,nic to nie pomoglo ,po jakims czasie zglosilem wlascicielowi ze nie da sie egzystowac w tych warunkach normalnie ! Przyjechal na drugi dzien ,pochodzil po wszystkich lokatorach (budynek ma 4 pietra) i jak na razie (2 miesiac ) po 22 jest w miare cicho ,. Nie wiem jakich uzyl argumentow ,ale 80% jekow i wrzaskow ucichlo.
×