Skocz do zawartości

MaKo1

Użytkownik
  • Zawartość

    58
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

960 wyświetleń profilu
  1. Biura Titres-Services (Wybor Biura/opinie)

    Witam potrzebuje opinii na temat biura Angel's Clean , moze ktos cos wie .Z gory dziekuje.
  2. Premia Roczna, 13-ka

    Ja rowniez nie dostalam listu , pisalam do nich na e-mail i mi sprawdzili ze sie nalezy i ze list wyslali 7 listopada , a ja nic nie dostalam :/ Tez nie wiem co to bedzie , napisalam do zwiazkow co musze zrobic zeby otrzymac te 85 Euro , bez odeslania , zobaczymi co mi odpisza ;)
  3. Limit-Zwolnienie Lekarskie

    Ale wymyslaja naprawde , prosze zmienic biuro , ja tez juz prawie podpisalam z nimi umowe ale w ostatniej chwili znalazlam inne biuro. Zniechecili mnie tym ze potrzebowali moich referencji od poprzedniego pracodawcy :huh:
  4. Bnp Paribas Fortis

    Numer CVV wystarczy wpisac 000 i przelew pojdzie , za kazdym razem kupuje bilet zwykla karta bankomatowa BNP
  5. Dentysta Dla Dziecka

    Witam czy ma ktos nr.do p.Moniki Rozpary poniewaz pracuje juz gdzies indziej i te dane sa juz nieaktualne :(
  6. Praca W Ts

    Sa ale belgijskie , tylko polskie biura chca zeby przychodzic do nich z minimum 30 godzinami ;) Ja poszlam do belgijskiego i nie bylo problemu ze nie mialam zadnej godziny , w ciagu 1,5 miesiaca mam 23 godziny ale jeszcze ich poprosilam o wiecej .:)
  7. Praca W Ts

    Pytalas w Plus Home Service lub [email protected] , slyszalam ze tam przyjmuja bez godzin , ale pewna nie jestem , zawsze mozesz pojsc i zapytac,tylko z doswiadczenia ci powiem zeby chodzic osobiscie , bo jak ja szukalam pracy wysylalam meile i tylko raz mi sie zdarzylo ze ktos mi odpowiedzial ;/ Powodzenia :)
  8. Okulista

    Dziekuje wlasnie cos mi sie obilo o uszy ze tam maja dobrych okulistow , napewno zadzwonie . Pozdrawiam
  9. Okulista

    Witam czy moglby mi ktos polecic dobrych okulistow w szpitalu badz prywatnie tylko dzieciecych , poniewaz moja corka ma miec operacje zeza rozbieznego , ale obawiam sie troche .... zapewniaja ze to nic strasznego ale ogolnie nie ufam lekarzom ... Ta operacje ma miec w szpitalu Reine Fabiola na Laeken ale chodze tam od kilku miesiecy i szczerze mowiac nie wielu Belgow tam widze , raczej marokanie i zastanawiam sie dlaczego .Jesli ktos moze cos mi podpowiedziec bede wdzieczna :)
  10. Dokument C4 -Pytanie

    Ja jestem w FGTB i chyba faktycznie tak zrobie bo nadal czekam , a telefonu nikt nie raczy odebrac :mellow: Dzieki :)
  11. Dokument C4 -Pytanie

    Ja takze potrzebuje takiego dokumentu tylko ze do zwiazkow , ale pracodawca nie spieszy sie z wyslaniem go , bo juz czekam miesiac. :mellow:
  12. Witam czy moglby mi ktos podpowiedziec co mam zrobic Otoz jestem na zwolnieniu lekarskim od lutego ,ale dostalam list polecony ze moje biuro oglasza upadlosc , i teraz pytanie co dalej? Czy mam sie zglosic do zwiazkow zawodowych czy do Actiris? Mam takze napisane iz dostatne odprawe , ale czy dostane ja poprostu na konto , czy tez trzeba skladac jakis wniosek?
  13. Polski lekarz Ginekolog

    Mysle ze napewno wystawia rachunek, wybieram sie do niej niedlugo i czy mogby mi ktos powiedziec ile kosztuje wizyta?
  14. Mamy Pomagajmy Sobie

    Oj dla 10-cio miesiecznego dziecka to syrop z cebuli raczej nie,tzn tak mi sie wydaje,a co do tych czopkow to faktycznie sa super ,rano gdy dziecko wstaje ma mietowy oddech nawet ;)
  15. Mamy Pomagajmy Sobie

    Syrop z cebuli,polecam ,moja tez miala okropny , suchy, duszacy kaszel od czwartku daje jej syrop z cebuli i poprawa jakies 60% :)
×