Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
lysa45

Zasilek Rodzinny Na Dzieci Z Poprzedniego Malzenstwa

3 posty w tym temacie

Moze nie w dobrym dziale umiescilam post, z gory przepraszam.

 

Mam pytanie. Jestem w trakcie zalatwiania papierow na 3 miesiecznego syna na zasilek rodzinny. Ja z dziecmi mieszkam w Polsce, moj maz pracuje w Belgii. Skladamy rodzinne na malego gdyz tylko on jest biologicznym dzieckiem mojego meza. Ja mam dwie corki z poprzedniego malzenstwa i tu moj problem. Pani w polskim urzedzie powiedziala ze moj maz moze skladac dokumenty na moje dzieci tez poniewaz zostaja one na jego utrzymaniu. Ale niestety nie jest w stanie udzielic mi wiecej informacji na ten temat bo sama niewiele wie. Kazala poszukac w internecie. Wiec szukam ale nigdzie jeszcze nie trafilam na konkretne odpowiedzi. Znalazlam jakis tekst gdzie faktycznie jest o tym zapis ale dosc stary bo kwota zasilku wymieniana jest jeszcze we frankach :D Czy ktoras mama mogla by mi pomoc? z gory dziekuje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moze nie w dobrym dziale umiescilam post, z gory przepraszam.

 

Mam pytanie. Jestem w trakcie zalatwiania papierow na 3 miesiecznego syna na zasilek rodzinny. Ja z dziecmi mieszkam w Polsce, moj maz pracuje w Belgii. Skladamy rodzinne na malego gdyz tylko on jest biologicznym dzieckiem mojego meza. Ja mam dwie corki z poprzedniego malzenstwa i tu moj problem. Pani w polskim urzedzie powiedziala ze moj maz moze skladac dokumenty na moje dzieci tez poniewaz zostaja one na jego utrzymaniu. Ale niestety nie jest w stanie udzielic mi wiecej informacji na ten temat bo sama niewiele wie. Kazala poszukac w internecie. Wiec szukam ale nigdzie jeszcze nie trafilam na konkretne odpowiedzi. Znalazlam jakis tekst gdzie faktycznie jest o tym zapis ale dosc stary bo kwota zasilku wymieniana jest jeszcze we frankach :D Czy ktoras mama mogla by mi pomoc? z gory dziekuje 

 

Tu masz aktualne info:

http://www.kids.partena.be/content/default.asp?PageID=19

 

Najlepiej zadzwoncie do kasy pod ktora Twoj maz podlega i tam sie dowiedzcie szczegolow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jesli jestescie malzenstwen to mozna rozpatrzyc prawo do swiadczen rowniez na dwoje dzieci z poprzedniego zwiazku.

Mozliwe jest ustanowienie prawa przez ojczyma. Oczywiscie w dalszej czesci procedury beda potrzebne dokumenty z Polski potwierdzajace iz na te dzieci nie otrzymujesz swiadczen z Polski (E411). Ale wniosek o rozpatrzenie jak najbardziej mozesz zlozyc a o dodatkowych dokumentach (E401, P12 ... )juz poinformuje cie sama fundacja. Napewno bedzie przydatny rowniez akt zawarcia malzenstwa jak i rowniez dane biologicznego ojca dzieci (akty urodzenia)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0