Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
Mechanizm

poszukiwany adres do wynajecia dla SPRL

3 posty w tym temacie

Dzien dobry,

 

pisze, poniewaz mam nastepujacy problem i potrzebuje porady :

 

chce otworzyc w Belgii spolke SPRL. Niestety napotkalem sie juz na trudnosci, bo nie mam gdzie jej zameldowac - wlasciciel mojego mieszkanie sie nie zgadza a mnie nie stac na wynajecie dodatkowo lokalu na "biuro", ktore na pewno poki co nie bedzie potrzebne. 

Czy ktos mial podobny problem i znalazl rozwiazanie?

 

 

z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzien dobry,

 

pisze, poniewaz mam nastepujacy problem i potrzebuje porady :

 

chce otworzyc w Belgii spolke SPRL. Niestety napotkalem sie juz na trudnosci, bo nie mam gdzie jej zameldowac - wlasciciel mojego mieszkanie sie nie zgadza a mnie nie stac na wynajecie dodatkowo lokalu na "biuro", ktore na pewno poki co nie bedzie potrzebne. 

Czy ktos mial podobny problem i znalazl rozwiazanie?

 

 

z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam!

witam, jest duzo firm ktore udostepnia odplatnie takie uslugi, tutaj masz przykladowe ogloszenie

 

 

http://villebruxelles.olx.be/domiciliation-siege-social-a-tarif-raisonnable-iid-12622947

http://villebruxelles.olx.be/siege-social-domiciliation-societe-iid-43428302

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Dzien dobry,

 

pisze, poniewaz mam nastepujacy problem i potrzebuje porady :

 

chce otworzyc w Belgii spolke SPRL. Niestety napotkalem sie juz na trudnosci, bo nie mam gdzie jej zameldowac - wlasciciel mojego mieszkanie sie nie zgadza a mnie nie stac na wynajecie dodatkowo lokalu na "biuro", ktore na pewno poki co nie bedzie potrzebne. 

Czy ktos mial podobny problem i znalazl rozwiazanie?

 

 

z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam!

witam, jest duzo firm ktore udostepnia odplatnie takie uslugi, tutaj masz przykladowe ogloszenie

 

 

http://villebruxelles.olx.be/domiciliation-siege-social-a-tarif-raisonnable-iid-12622947

http://villebruxelles.olx.be/siege-social-domiciliation-societe-iid-43428302

 

Dzieki za informacje! 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0