olek

Rodzinne

119 postów w tym temacie

Mam pytanie jakie dokumenty sklada  sie do rodzinnego i w jakim miejscu? w Antwerpi

czy moze mi ktos pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zalezy do jakiej fundacji nalezy pracodawca twoj badz ojca dziecka, zalezy od sytuacji. Normalnie ojciec ma pierwszenstwo w zlozeniu wniosku, jesli tu pracuje badz jest "zelfstandige". Do takiej fundacji sklada sie wniosek i jest on rozpatrywany i otrzymujesz dalsze zestawy do uzupelnienia. Wszystko zalezy od sytuacji. Tutaj mozesz pobrac wniosek    http://dg.famifed.be/sites/default/files/forms/A-N-072014_0.pdf 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdzie jeszcze można się dowiedzieć co z rodzinnym, czemu nie jest wypłacane??

Nie dostałam żadnej informacji, na mój list nikt nie odpowiedział, szefostwu męża powiedziano, że będzie już wypłacone, czekamy miesiąc i nadal nic...

Jakiś dramat :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

List to slaby pomysl, bo latwo go zignorowac.

Najlepiej pojsc osobiscie do biura i zapytac...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zadzwonic albo chociazby maila napisac. Skoro ta a nie inna fundacja ma wyplacac to tylko tam sie dowiadywac. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, tak jak w tytule interesuje mnie ile w Belgii jest rodzinnego na dziecko? Slyszalam, ze na pierwsze dziecko 90e, rowniez obilo mi sie o uszy, ze 500e, czy ktos moglby mi powiedziec, jak to na prawde wyglada?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

  • 90,28 euro na pierwsze dziecko

167,05 euro na drugie dziecko,

249,41euro na trzecie i każde kolejne dziecko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, to akurat wiem, tylko bardziej interesuje mnie ta druga kwota te 500e miesiecznie, bo tez slyszalam o takiej kwocie

 

 

 

  • 90,28 euro na pierwsze dziecko
  • 167,05 euro na drugie dziecko,
  • 249,41euro na trzecie i każde kolejne dziecko.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, to akurat wiem, tylko bardziej interesuje mnie ta druga kwota te 500e miesiecznie, bo tez slyszalam o takiej kwocie

  • 90,28 euro na pierwsze dziecko
  • 167,05 euro na drugie dziecko,
  • 249,41euro na trzecie i każde kolejne dziecko.

To zapytaj te osobe, ktora Ci to mowila.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam. mam pytanie. moj syn urodzil sie na poczatku wrzesnia i chcialabym wiedziec od kiedy przysluguje mu zasilek rodzinny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam. mam pytanie. moj syn urodzil sie na poczatku wrzesnia i chcialabym wiedziec od kiedy przysluguje mu zasilek rodzinny?

juz za miesiac wrzesien,zlozysz papiery zostanie zaplacone od dnia narodzin dziecka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

witam. mam pytanie. moj syn urodzil sie na poczatku wrzesnia i chcialabym wiedziec od kiedy przysluguje mu zasilek rodzinny?

juz za miesiac wrzesien,zlozysz papiery zostanie zaplacone od dnia narodzin dziecka

 

 

Witam. Mój synek urodził się 9.09 i Acerta nie policzyła mi rodzinnego od września tylko od października. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem, tyle że mój syn urodził się w lipcu a mi zapłacili pierwszy miesiąc za wrzesień i twierdzą że tak tu jest...dziwne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tak samo. Córka urodziła sie 2 lipca, a zapłacili mi rodzinne we wrześniu za miesiąc sierpień.. Pytałam sie szefowych w biurze to mówiły ze ponoć tak tu liczą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tobie chociaż zapłacili za sierpień a mi nie dopiero w październiku za miesiąc wrzesień, także myślę że mnie oszukali za ten sierpień...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Idź zgłoś to, to na pewno ci wyrównają. Jak coś zawsze możesz powiedzieć ze znajomej wyplacili za sierpień wiec dlaczego tobie nie zapłacili.

No tobie chociaż zapłacili za sierpień a mi nie dopiero w październiku za miesiąc wrzesień, także myślę że mnie oszukali za ten sierpień...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzieki za odpowiedzi.. partena placi 8 wiec okaze sie czy zaplaca od wrzesnia... juz papiery dawno sa zlozone i nadal czekam...a juz listopad 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prawo do świadczeń rodzinnych zaczyna się od miesiąca następującego po miesiącu, narodzin dziecka. Czyli rodzinne placone sa grubo 2 miesiace po narodzinach dziecka. 

 

np: dziecko urodzilo sie 14/01/2014, prawo do świadczeń rodzinnych zaczyna się od 01/02/2014 placone najpozniej do 08/03/2014 za miesiac luty, itd. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no i tak jak myslalam wyplacili mi tylko za listopad.... za miesiac pazdziernik nie dostalam..

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się