akonto

Polka Potrafi Zycie Zaczyna Sie Po 40-Stce...,,

15 postów w tym temacie

Czy tak naprawde warto się jeszcze nauczyć czegos w tym wieku?Czy naprawde warto zacząć nowe zycie?Czy jest jeszcze tyle sił,żeby wprowadzić zmiany w swoim życiu?nowa praca,nowa miłośc ?Jeżeli czasem zadajesz sobie to pytanie zapraszam do dyskusji,opinii ,swoich przemysleń,dzielenie sie swoimi doswiadczeniami,tylko chciałabym,zeby było miło :) moją inspiracją była ksiązka Ewy Foley o takim wlasnie tytule,zapraszam serdecznie......

Edytowano przez akonto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Interesuje mnie wszystko do okoła                                                      

Sztuka,Ludzie,Fauna i Flora

Interesuje mnie też to co było i będzie

Czyli na przykład to czy w stawie będą łabędzie

Zadziwia mnie życie

Życie wszystkich ludzi

Które starszym ludziom zaczyna się nudzić

Jedna osoba może zrobić coś dla innego

Dobrego czy złego to zależy od niego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy tak naprawde warto się jeszcze nauczyć czegos w tym wieku?Czy naprawde warto zacząć nowe zycie?Czy jest jeszcze tyle sił,żeby wprowadzić zmiany w swoim życiu?nowa praca,nowa miłośc ?Jeżeli czasem zadajesz sobie to pytanie zapraszam do dyskusji,opinii ,swoich przemysleń,dzielenie sie swoimi doswiadczeniami,tylko chciałabym,zeby było miło :) moją inspiracją była ksiązka Ewy Foley o takim wlasnie tytule,zapraszam serdecznie......

Czytajac twoj temat, mam wrazenie ze dla ciebie 40-tka to juz koniec zycia ! Tylko zbic cztery deski i czekac na smierc  :D . Tak nie jest, wielu z nas na tym forum jest po czterdziestce i wcale tak nie mysli... Nie ma wieku , zeby zaczac nowe zycie. A co dopiero po czterdziestce ! Wszystko zalezy od ambicji kazdego z nas i odwagi . Sa tacy , ktorzy sie rozwodza i zakladaja nowe rodziny, inni rozwijaja wlasny biznes, zmieniaja zawod, bo poprzedni sie znudzil, albo juz im nie odpowiada, jeszcze inni kozystaja z zycia , bo nie mogli tego zrobic wczesniej... 

Hej! 40-tka to nie koniec zycia ! Mamy jeszcze tyle lat przed soba ! Trzeba tylko umiec je zorganizowac jak najlepiej, zeby w ostatnich chwilach swojego zycia powiedziec "kurde ! ale fajnie bylo"  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja nie pisałam tego osobiście :))) tylko chciałam sprowokowac mądre kobiety do mądrej dyskusji :)) bo przecież Polka potrafi?? kto zaprzeczy???no chyba,ze panowie zaczną nas krytykowac? kto wie?.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kurde ale już jest fajnie :D

przecież wiem,ze życie zaczyna się po 40-dziestce :)) a ostatnio wyczytałam jeszcze fajniejsze słowa,ze 5-dziesiątek ,to życia początek,,,,,więc same bonusy mamy na przyszłość :)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A niby dlaczego panowie mieliby nas krytykowac ???? Przeciez wielu panow tez rozpoczyna nowe zycie w obojetnie jakim wieku ....?

Nie wiedzialam ze, tylko kobiety moga zmienic sposob swojego zycia, panowie to juz nie ? A co z tymi panami, ktorych zony odeszly? Maja usiasc i plakac ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na dobre zmiany ,zawsze dobry moment,niezaleznie od płci :) moze za to Polka potrafi? bo w końcu Polak tez :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możesz sprecyzować tytuł książki? chętnie przeczytam. A  wracając do początkowej wypowiedzi zgadzam się w całości- warto zacząć nowe życie. Może to nie kwestia siły ale chęci.Jestem po 40. i wierzę w zmiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możesz sprecyzować tytuł książki? chętnie przeczytam. A  wracając do początkowej wypowiedzi zgadzam się w całości- warto zacząć nowe życie. Może to nie kwestia siły ale chęci.Jestem po 40. i wierzę w zmiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aha małe sprostowanie Ewa Foley promuje tą ksiązke,a autorką jest Magda Bębenek .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aha małe sprostowanie Ewa Foley promuje tą ksiązke,a autorką jest Magda Bębenek .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po 40-e, po 50-ce, po 60-ce ...... Nawet kiedy bede po 70-ce, a bede widziala lepsze perspektywy, napewno nie zawaham sie dokonac zmian :)

Mysle, ze zawsze warto poprawic cos w swoim zyciu. Podobno madrosc przychodzi z wiekiem ..... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem pełna obaw, lęków.... zaczynam nowy etam w życiu i jestem ok 40 :) :) ( ale tylko w lustrze, bo duchem to ok 25 lat i tego będę się trzymać hehe). Wyjazd do innego kraju to wielka niewiadowa... im więcej czytam informacji, tym więcej pytań sie pojawia. Jestem pewna że mi się uda :) bo jestem mega zdeterminowana. Na 100% będzie ciężko, na 100% nie raz będę płakała w poduszkę, ale będę miała przy sobie ukochane osoby... bo to dla nich - dzieci- postanowiliśmy z mężem wyjechać z Polski. Żałuję tylko że nie zrobiłam tego kroku, gdy dzieci były młodsze... ale wtedy jeszcze wierzyłam ze w Polsce da się żyć na dobrym poziomie. Od tego czasu minęło kilka lat, jestem biedniejsza, starsza, mądrzejsza i dojrzalsza. Wiem, ze za kilka lat moje dzieci mi podziękują za to że podjęłam taką decyzję :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na dobre zmiany ,zawsze dobry momentarrow-10x10.png,niezaleznie od płci :) moze za to Polka potrafi? bo w końcu Polak tez :)

 

Myślę,że Życie naprawdę zaczyna się po 40ce...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się