Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
przyjaciolka

Jaka Płaca Za 27 Godzin Tygodniowo?

14 postów w tym temacie

Chcę zwiększyć etat na 27-28 godzin tygodniowo. Czy opłaca się czy nie? Dużo dostane na miesiąc? Mam teraz 23 

godziny i muszę powiedzieć że tak dużo mi podatku nie odciągają, a miesięcznie to nawet sporo zarabiam. Wiem że wtedy więcej wakacyjnego płacą.  Pozdrawiam i czekam na odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podatek jest od zarobkow , im wiecej zarabiasz tym wiecej

podatku dostaniesz,,,,,ale wszystko zalezy czy masz rodzine meza dzieci ,,,,moze alimenty koszta,,,,wszystko ma znaczenie bo jezeli stawka na godzine jest wysoka to wiadomo ze przy calym etacie zarobisz duzo ale i duzo na podatek potraca,,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy tak duzo odtraca? Zawsze odtrancaja 21% czy cos obok. Jak miesiecznie mniej Ci odtraca to w skali roku bedziesz musiala wiecej zaplacic.
Z tego co zauwazylam to wszyscy chce duzo dostac , miec wieksze wakacyjne i premie a zastanawialyscie sie dziewczyny z czego Wam potem emeruture policza??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

martw sie juz teraz bo zycie czasem robi psikusy,a co do godzin zawsze jest jeden podatek plus inne odtracenia zarobisz wiecej to korzysc dla ciebie,i jesli przeznaczysz np 30 euro legalnie odkladajac w banku na pension inwest /emerytura /to to zawsze odliczysz sobie od podatku w rozliczeniu rocznym i jak wyslesz do mamy czy tatay troche na ich konto jako pomoc to to tez sobie odliczysz ;wiec pewnie nie stracisz. ,ja od lat tak mam i jeszcze nie doplacalam podatku ,mialam zwrot powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A miesięcznie ile można wysłać? Jest jakaś kwota konkretna czy ile chcę? A do rozliczenia potrzebuję wyciągów z banku czy coś takiego żeby przedstawić

przy rozliczeniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

cos kolo 1500 e mozna odliczyc od podatku , z banku dostajesz papiery do rozliczenia,musisz jednak isc do banku i dowiedziec sie konkretow,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

do polski na konto mozna wyslac ok 2500 euro rocznie wysylasz przez swoj bank na konto np rodzicow,potem musisz zachowac viremont wysylki oraz dobrze by rodzice tez mieli wyciag z wlasnego konta o tych pieniazkach,w razie ewentualnej kontroli podatkowej;mozesz wysylac co miesiac lub 2.3,4 razy w roku kalendarzowym co na koniec roku ma dac tobie te kwote.jak sprawdze to podam dokladna kwote na rok 2014

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

cos kolo 1500 e mozna odliczyc od podatku , z banku dostajesz papiery do rozliczenia,musisz jednak isc do banku i dowiedziec sie konkretow,

Vous pouvez déduire les avantages en nature pour leur montant réel dans une limite annuelle de 3 386 € par personne accueillie en 2013.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

cos kolo 1500 e mozna odliczyc od podatku , z banku dostajesz papiery do rozliczenia,musisz jednak isc do banku i dowiedziec sie konkretow,

Vous pouvez déduire les avantages en nature pour leur montant réel dans une limite annuelle de 3 386 € par personne accueillie en 2013.

 

to dotyczy rodzicow ktorzy ukonczyli 75 lat i sa na rencie badz emeryturze lub nie maja zadnych dochodow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 

cos kolo 1500 e mozna odliczyc od podatku , z banku dostajesz papiery do rozliczenia,musisz jednak isc do banku i dowiedziec sie konkretow,

Vous pouvez déduire les avantages en nature pour leur montant réel dans une limite annuelle de 3 386 € par personne accueillie en 2013.

 

to dotyczy rodzicow ktorzy ukonczyli 75 lat i sa na rencie badz emeryturze lub nie maja zadnych dochodow

 

to mozesz sprawdzic na stronie federal public finances

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat ja jestem za  młoda żeby martwić się emeryturą :)

I to jest wlasnie bledne myslenie! Ja rowniez jestem mloda a mysle o tym co bedzie w przyszlosci. Bo skoro nasze spoleczenstwo sie starzeje a przyrost naturalny nie jest dodatni, to kto bedzie zarabial na nasze emerytury?tak jak ktos wczesniej napisal trzeba myslec o przyszlosci i zapisac sie do trzeciego filaru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oj trzeba myslec juz w wieku 20 lat  ale nie o filarach w banku ....ciezkie czasy teraz mamy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0