Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
Mateusz93

Przyjazd Do Belgii

39 postów w tym temacie

witam wszystkich ! planuje wyjazd w ciemno z moja dziewczyna, angielski oboje znamy bardzo dobrze, jezeli ktos moglby powiedziec czy jest jakas szansa na prace i ktore miasto ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że wyjazd w ciemno to najgorszy pomysł, równie dobrze można sobie wybrać miasto palcem na mapie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich ! planuje wyjazd w ciemno z moja dziewczyna, angielski oboje znamy bardzo dobrze, jezeli ktos moglby powiedziec czy jest jakas szansa na prace i ktore miasto ?

Znajomosc jezyka angielskiego to tylko 25% sukcesu. Belgijscy pracodawcy sa bardzo wymagajacy. Mysle, ze na poczatku dobrze jest wyjechac za posrednictwem jakijs agencji pracy - wtedy mozna sie sprawdzic co soba sie reprezentuje. tak w ciemno to mozna skonczyc na przyslowiowej szmacie i to za 4€.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok dzieki za odpowiedzi a mozecie polecic jakies agencje lub strony z praca ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestesmy w irlandii od 5 lat nie jest za dobrze poprostu chcielibysmy sprobowac czegos nowego dlatego tylko pytam czy sa tam jakies mozliwosci ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestesmy w irlandii od 5 lat nie jest za dobrze poprostu chcielibysmy sprobowac czegos nowego dlatego tylko pytam czy sa tam jakies mozliwosci ;)

A myslisz, ze tu jest raj? Przegladnij sobie to forum , a zobaczysz jak tu jest. Co do agencji to luknij na strony polskie, lub belgijskie.Wpisz w google praca w Belgii i znajdziesz oferty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pogorszyło się, mam tam znajomych, mój brat był w Anglii nawet nie w ciemno tylko przez pośrednika co było wielkim oszustwem, dlatego jestem tak nastawiona :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzieki wam. pytalem tylko czy warto sprobowac no ale chyba trzeba sie nad tym porzadnie zastanowic ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zastanow sie bo tu nawet z wynajeciem mieszkania taniego jest ciezko ,do meldunku potrzeba kontrakt o prace itd 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem skoro w Irlandii z bardzo dobrą znajomością angielskiego jak to określasz macie problemy... w kraju w którym językiem wymaganym są inne języki raczej nie będzie lepiej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hey, ja sie wtrącę:P  Z bardzo dobrym angielskim praca jest w Holandii, bo tutaj fakt jest ciężko z samym angielskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam , zdaję sobie sprawę , że może nie na temat , ale liczę na każdą pomoc/ informacje.

 

Mam zamiar razem z mężem przeprowadzić się z Polski do Antwerpii. Jednak najpierw staram się znaleźć dla Nas jakąś pracę abyśmy mieli tam jakiś start . Mógł by mi ktoś powiedzieć  w skrócie gdzie załatwić sprawy typu legalnego pobytu np na okres 1 roku , pozwolenia na pracę , ubezpieczenia zdrowotnego oraz gdzie najlepiej szukać pracy ? Dla męża praca w barze z kebabem lub restauracja ma duże doświadczenie , ja chętnie do zmywania naczyń itp w restauracji. Szukałam sporo w internecie niestety nikt nie odezwal się jeszcze z zaoferowaniem informacji . bardzo mi na tym zależy bo chcieli byśmy mieć wszystko poukładane. Proszę więc jeśli ktoś już z własnego doświadczenia posiada już takie informację proszę Nam pomóc . Najważniejsze dla nas są informacje o dokumencie na legalny pobyt , ubezpieczenie zdrowotne i punkt zaczepny z pracą , a może są jeszcze jakieś dokumenty które powinno się tam załatwić po przyjeździe do Belgii . Pozdrawiam serdecznie i dziękuję zz góry wszystkim tym co zechcą podzielić się swoim doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najpierw musisz znaleść prace. I automatycznie zostaniesz ubezpieczona. Powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam , zdaję sobie sprawę , że może nie na temat , ale liczę na każdą pomoc/ informacje.

 

Mam zamiar razem z mężem przeprowadzić się z Polski do Antwerpii. Jednak najpierw staram się znaleźć dla Nas jakąś pracę abyśmy mieli tam jakiś start . Mógł by mi ktoś powiedzieć  w skrócie gdzie załatwić sprawy typu legalnego pobytu np na okres 1 roku , pozwolenia na pracę , ubezpieczenia zdrowotnego oraz gdzie najlepiej szukać pracy ? Dla męża praca w barze z kebabem lub restauracja ma duże doświadczenie , ja chętnie do zmywania naczyń itp w restauracji. Szukałam sporo w internecie niestety nikt nie odezwal się jeszcze z zaoferowaniem informacji . bardzo mi na tym zależy bo chcieli byśmy mieć wszystko poukładane. Proszę więc jeśli ktoś już z własnego doświadczenia posiada już takie informację proszę Nam pomóc . Najważniejsze dla nas są informacje o dokumencie na legalny pobyt , ubezpieczenie zdrowotne i punkt zaczepny z pracą , a może są jeszcze jakieś dokumenty które powinno się tam załatwić po przyjeździe do Belgii . Pozdrawiam serdecznie i dziękuję zz góry wszystkim tym co zechcą podzielić się swoim doświadczeniem

 

nikt nic nie wie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Witam , zdaję sobie sprawę , że może nie na temat , ale liczę na każdą pomoc/ informacje.

 

Mam zamiar razem z mężem przeprowadzić się z Polski do Antwerpii. Jednak najpierw staram się znaleźć dla Nas jakąś pracę abyśmy mieli tam jakiś start . Mógł by mi ktoś powiedzieć  w skrócie gdzie załatwić sprawy typu legalnego pobytu np na okres 1 roku , pozwolenia na pracę , ubezpieczenia zdrowotnego oraz gdzie najlepiej szukać pracy ? Dla męża praca w barze z kebabem lub restauracja ma duże doświadczenie , ja chętnie do zmywania naczyń itp w restauracji. Szukałam sporo w internecie niestety nikt nie odezwal się jeszcze z zaoferowaniem informacji . bardzo mi na tym zależy bo chcieli byśmy mieć wszystko poukładane. Proszę więc jeśli ktoś już z własnego doświadczenia posiada już takie informację proszę Nam pomóc . Najważniejsze dla nas są informacje o dokumencie na legalny pobyt , ubezpieczenie zdrowotne i punkt zaczepny z pracą , a może są jeszcze jakieś dokumenty które powinno się tam załatwić po przyjeździe do Belgii . Pozdrawiam serdecznie i dziękuję zz góry wszystkim tym co zechcą podzielić się swoim doświadczeniem

 

nikt nic nie wie ?

 

zeby zarejestrowac swoj pobyt musisz isc do geementehuis wtedy rejestrujesz sie na 3 miesiace w tym czasie musisz znalesc prace inaczej po 3 miesiacach stracisz meldunek ,najlepiej jak bys znalazla prace jescze przed przyjazdem poszukaj przez jakies polskie posrednictwo ktore zalatwia pracownikow dla belgijskich interimow ,ja tak znalazlem prace pare lat temu i pozniej dostalem staly kontrakt. mysle ze najlatwiej bedzie wam znalesc prace na magazynie na poczatek .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co z mieszkaniem? Macie gdzie się zatrzymać? Bez kontraktu o pracę będzie ciężko znaleźć mieszkanie z możliwością meldunku. I jeszcze jedna kwestia, kaucja za mieszkanie na dzień dobry, 2-krotna wysokość czynszu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

do odważnych świat należy . Ja też tu przyjechalem w ciemno, 4 lata temu i dodzisiaj po angielsku się dogaduje . Także zapraszam . A jakie miasto? nie ma na te reguły . Najlepiej jakbyście mieli kogoś znajomwgo co wam meldunek da, wtedy reszta się ułoży . Nie słuchajcie tych co wam tu odradzają przyjazd do Belgii , bo poprostu boją sie o swoje pozycje, że ktoś mądrzejszy przyjedzie i ich wygryzie . Ja tam wole jak tutaj są polacy niż jakieś romki, bługarzy itp .Ściemiacze co na socjalu siedzą . Także jak co to uderzajcie śmiało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z pmk1986 Wszyscy pisza że jest źle.. w pracy spotkasz polaków mówią że cieżko że to że tamto że belgowie źli itp. taka mamy mentalność. Ktoś wyżej napisał że mieszkania są tu drogie..... Jak uważasz że są drogie to zobacz ile w londynie kosztuje wynajem mieszkania...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

elozkan napisała, że ciężko znaleźć tanie mieszkanie, z czym się zgodzę, bo sami musieliśmy wziąć droższe bo na tańsze jest pełno Belgów i przy castingu obcokrajowcy odpadają w przedbiegach... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

do odważnych świat należy . Ja też tu przyjechalem w ciemno, 4 lata temu i dodzisiaj po angielsku się dogaduje . Także zapraszam . A jakie miasto? nie ma na te reguły . Najlepiej jakbyście mieli kogoś znajomwgo co wam meldunek da, wtedy reszta się ułoży . Nie słuchajcie tych co wam tu odradzają przyjazd do Belgii , bo poprostu boją sie o swoje pozycje, że ktoś mądrzejszy przyjedzie i ich wygryzie . Ja tam wole jak tutaj są polacy niż jakieś romki, bługarzy itp .Ściemiacze co na socjalu siedzą . Także jak co to uderzajcie śmiało

Szokuje mnie twoja wypowiedz... o jakim zagrozeniu ty mowisz.... ja np nie boje sie zadnego zagrozenia ze strony przyjezdzajacych w ciemno,ale znajac tu zycie od wielu lat nigdy nie odwazylabym sie tu przyjechac w ciemno.... jest w calej Europie regresja i trudno o prace.... ale teraz latwiej wlasnie poprzez jakis posrednikow,zalapac sie na jakis krotki kontrakt przez agencje pracy i w miedzy czasie ukladac sobie zycie. Do niedawna wszystkim radzilam Holandie,ale niestety i tam od jakis 2-3 miesiecy coraz trudniej o prace,a i zarobki sa bof. Teraz jezeli ktos jest mlody i chce dobrze zarobic to tylko Kanada lub Nowa Zelandia-znam tam ludzi i nawet ostatnio pare osob namowilam w tym z wlasnej rodziny i na prawde tam jeszcze jest popyt na pracownikow. To ze ty mialas zwykle szczescie,to nie kazdy bedzie je mial.....a wiec dobra rada -poszukajcie posrednika i zatrudnijcie sie w jakims magazynie lub na plantacji np kwiatow czy pomidorow w NL. Tam jzk bedziecie mieli legalne zatrudnienie to i o mieszkanie bedzie latwiej. Oczywiscie to moje zdanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0